Zondag 12 april jl. namen namens Hotak’68 Alysia, Brent, Yara en Ana deel aan de 3e ronde van de Table Stars competitie. Deze ronde werd er gespeeld bij het Markiezaat in Bergen op Zoom.

Voor Ana was het de eerste keer dat ze deel nam aan een Table Stars ronde.
Bij haar debuut wist ze gelijk al een wedstrijd te winnen. Goed gedaan Ana.

Alysia kwam helaas niet tot winst, maar die overwinningen gaan wel snel komen. Ga zo door Alysia.

Brent had wat opstartproblemen op de zondagochtend. Hij was nog niet goed wakker en scherp waardoor hij helaas geen wedstrijd in winst om kon zetten. Volgende keer beter Brent.

Yara wist 3 van de 4 wedstrijdjes te winnen. Een mooi resultaat. Goed bezig Yara.

Bij Table Stars is winnen niet van belang. De spelers willen dit natuurlijk wel graag maar, veel leren van wedstrijdjes spelen en wedstrijdjes tellen en vooral plezier hebben is het belangrijkste op de Table Stars zondagochtend.

Zondag 17 mei a.s. wordt de finale gespeeld in Etten-Leur bij Tanaka.